For Arch 2019

by - října 06, 2019


     Jak už téměř každoročně, i letos jsem navštívila veletrh For Arch v Praze. Každým rokem se na vystavené firmy a jejich produkty dívám trochu víc odborněji a nebojím se zeptat na věci, co mě zajímají. Letos mě tam opět zaujalo pár firem a já si řekla, proč se o to nepodělit i s vámi. Poprvé jsem taky viděla výsledky mé práce pro Netion v praxi. Vizualizace, které pro ně tvořím byly hned u několika vystavovatelů a já si je s radostí vzala domů na památku v tištěné podobě (první fotka).
     Jelikož mě nejvíce baví interiér, nejvíce času jsem strávila právě v části zaměřené víc na něj. To nejlepší mě ale bude čekat až na veletrhu For Interior v polovině října. Ne všechny úlovky jsou ale z interiéru, dokonce jeden z mých top objevů je pro exteriér a určitě by mohl být zajímavým řešením i pro vás.


     Začneme dveřmi, které mě upoutaly na první dojem. A nejen mě určitě. Jedná se o industriální, ale velmi elegantní a stylové dveře vhodné jak do nových interiérů, tak třeba do rekonstrukcí industriálních objektů, kde budou původní využití svým stylem stále připomínat. Jedná se o na míru vyráběné dveře a dělící příčky DIGERO od DORSIS. Podle mě se dají skvěle využít jak v komerčních prostorech, tak v bytových. Co takhle oddělit chodbu se zádveřím nebo obývacím pokojem a přitom stále zachovat vizuální propojení. Prostory budou působit vzdušně, prosvětlí se a jako třešničkou na dortu je, že budou vypadat fakt stylově. Firma Dorsis měla taky nestylovější katalog, z těch, co se mi tam dostaly do ruky.



Tapety, které mě oslovily nejvíce.
     Trendem, který se zase po letech vrátil, jsou tapety. Miluju tapety! Dokážou prostor tak oživit, zútulnit ale i povznést na úplně jinou úroveň. Nejprve jsem narazila na stánek INPORTANTE, kteří se nezabývají jen tapetami, ale zastupují i firmu ORAC DECOR, která má obrovský výběr různých dekoračních lišt a profilů, které můžete používat na stěny i stropy a vytvářet pomocí nich jedinečné 3D plochy nebo obnovit design starých, ale stylových městských bytů.
     U jejich stánku jsme se zasekli asi na půl hodiny. Z vystavených tapet mě nejvíce zaujaly těchto 5 na obrázku nahoře. Nestihla jsem projít ale všechny katalogy a brzy plánuji navštívit jejich showroom, abych si pořádně prohlédla celý sortiment.




     Se stejným nadšením vám představuji i STYLE/LIBRARY, která se nezabývá jen tapetami, ale i bytovým textilem. Svůj interiér tak můžete jednoduše doplnit o prvky úplně stejných vzorů na zdi, podlaze nebo na dekoracích. Jejich vzory jsou však ve většině případů docela výrazné, buď samotným vzorem nebo barvou.

sunsystem.cz/zahradni-sety/zahradni-jidelni-sada-new-york
     Předposlední krásný produkt patří už do exteriéru. Takový trochu vedlejší produkt firmy SUNSYSTEM. Jedná se o zahradní nábytek kolekce NEW YORK. Set mě okouzlil svou elegancí, stylovostí ale i materiály. Skvělý tip pro náročnější klienty.



     No a to nejlepší nakonec. Tento produkt vyhlašuji jako TOP ze všech TOP na veletrhu. Jedná se o modulový plot značky AITAA. Nejen, že jsou jednotlivé moduly plotu krásné napohled, ale především funkce mají skvělé! Jsou to ploty, které mohou obsahovat další vychytávky, jako třeba gril, set pergoly se sezením, houpačku, výklopné truhlíky nebo retenční nádrž. Byla jsem tímhle výrobkem fakt ohromena a říkám o něm každému na potkání. Je to docela novinka, ale věřím, že se uchytí, protože nápad je to úžasný. Tyto jednotlivé moduly se totiž dají vyklápět a zaklápět jak se vám zachce, takže pokud máte malou zahrádku nebo prostě jen nechcete mít roztahané věci po zahradě, velmi jednoduše vše schováte a máte uklizeno. I samotný stánek, pokud se to tak dalo nazvat, byl velmi originální a stylový.


Ještě bych na úplný konec ráda zmínila stánek studia MARO, který se mi velmi líbil.

Tohle byly moje objevy za letošní rok a já už se nemůžu dočkat For Interior, ze kterého vám přinesu moje TOP hned první den veletrhu, abyste věděli, na co se jít určitě podívat.

Co zaujalo na veletrhu vás?

Na závěr bych vás moc ráda pozvala na můj nový web www.studio-ivush.cz, kde najdete jak většinu mých projektů, tak zde v budoucnu bude více článků zaměřených na architekturu a interiér.


You May Also Like

1 komentářů

  1. Panejo! Tak až budu chtít navrhnout bydlení/ pokoje, tak aspoň vím, na koho se obrátit! :-) Tuhle práci obdivuji! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)