New!

by - dubna 21, 2013

Ahoj,
ve škole toho mám pořád hodně, ale mám pár novinek a nechci vás zanedbávat.

První novinkou je, že mám už asi 14 dní nový telefon (aniž bych ho vlastně chtěla).
Je to ZTE SKATE, vůbec jsem tuhle značku neznala a slyšela jsem, že nemají zrovna nejlepší telefony, tak uvidíme. Chvíli mi trvalo než jsem si s ním začala rozumnět a pochopila jak nějaký věci fungují, ale už je to OK.
ZTE ZTE
Fotky z o2.cz


Další VELKOU novinkou je, že mě oslovil pán z trendbooku, jestli bych s nimi nechtěla spolupracovat. Do včerejška jsem tuhle stránku neznala, ale podívala jsem a pak už jsem neváhala. Jsou zde odkazy na články od několika českých blogerek a je mi velkou ctí, že mezi ty hlavní můžu patřit také. Ihned jsem proletěla články ostatních blogerek a početla si nějaké novinky. Doporučuji tuhle stránku také navštívit,protože můžete objevit spoustu super blogů, které jste zatím nepoznaly.

Třetí novinka je, že jsem začala běhat! Sama tomu nevěřím, protože běh je pro mě něco, co ze srdce nenávidím. Musela jsem přerušit můj cvičební plán kvůli tomu, že jsem opravdu každou volnou minutku dodělávala věci do školy. Konečně mi odpadl projekt do jedné soutěže (pokud budete chtít, můžu sem přidat s čím do soutěže YTONG jdu) a já můžu ve cvičení pokračovat. Ode dneška tedy začínám sedy + běh + cvičení na ruce.


Přidávám fotku s mým zlatíčkem jménem Mr Land :)



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)