Day 8.

by - července 26, 2013

Ahoj!
Máme tady první den nového cvičebního týdne. Dnes to nebude žádná makačka.. teda bude, ale jen na břicho. Jela jsem 2x 25minut na kole a přijela jsem domů celkem pozdě tak jsem si dala jen tohle cvičební video:
Hello!
We have first exercise in new week. It will be hard for abs today. I was riding on bike 2x25minutes and I arrivd to home quite late. I did these:


Celkem mě bolely břišní svaly při tom, ale zvládla jsem to :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. já ted cvičím six week six pack s jillian :D a docela umírám, ale už se mi pekáč rýsuje :)) :D

    http://dementiq-dementiq.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím že ty cvičení budu různě míchat ne jen s touhle cvičitelkou,ale občas i třeba s Jillian, cvičila si vyloženě na zhubnutí a zpevnění nebo jen zpevnění?

      Vymazat

Děkuji za komentář:)