4 cíle do konce roku

by - září 22, 2013

Ahoj,
 dlouho jsem přemýšlela jaký udělám článek, který se nebude týkat cvičení, ani modelingu, ale bude více zaměřený na mě. Napadlo mě tedy, že bych tady mohla udělat takový seznam věcí, které chci do konce roku splnit. Když je takhle budu mít napsané, bude mě to více motivovat a hlavně můžu potom zhodnotit, jak se mi to povedlo, spolu s tím napíšu i co pro to dělám a proč mám zrovna takový cíl.

1. Na 90% mít udělané alespoň 2 domy do soutěží
Jak už určitě víte, stavebka mě hodně baví a s tím i účastňování se různých architektonických soutěží. Minulý rok jsem věděla jen o jedné soutěži, které jsem se zúčastníla, ale tento rok bych jich chtěla zkusit více. Zatím mám 2 návrhy, na kterých jsem už začala trochu pracovat, ale chtěla bych je dovést do konečné fáze co nejdříve, protože po novém roce už budou samé starosti s maturiťákem a samotnou maturitou.

2. Dodržet nový jídelníček
Jak víte, už nějakou dobu cvičím, ale aby se mi povedlo i zhubnout, musím hodně upravit jídelníček a právě dodržet ho je pro mě největší problém. Musím to ale zkusit zvládnout!

3. Dodržovat pitný réžim
 O tohle se pokouším už docela dlouho, ale pořád se nemůžu naučit vypít aspoň 1,5 litru denně. Asi si budu nastavovat budíky.

4. Udělat řidičák
 K tomu snad jen můžu říct, že ho pravděpodobně začnu dělat od října a ráda bych ho zvládla udělat napoprvé.


5. Soustředit se sama na sebe a nesrovnávat se s ostatními
  Na tomhle už pracuju nějakou dobu a možná se mi to začíná i dařit. Člověka totiž nejvíce v dosahování jeho cilů brzdí srovnávání s ostatními a snaha se ostatním zavděčit nebo něco dokázat. Proto bych se chtěla naučit přestat sama sebe shazovat tím, že ta má lepší známky, ta maluje líp, ten si o mě myslí to, co není pravda atd.

Máte i vy nějaké takové cíle? Píšete si je někam? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tak kromě prvního bodu mám ostatní také poznamenané. Na tvůj blog jsem bohužel narazila až dnes, ale moc se mi líbí. Stala jsem se pravidelným čtenářem.
    Pokud máš chuť, můžeš se kouknout na můj :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí! Já jsem si sepsala tyhle cíle před pár měsícema a bojím se na ně jen pomyslet :D.
    Eiva: Brighton (UK) Lifestyle Blogger

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)