Podzimní focení 2016

by - prosince 25, 2016



Ahoj!
Už pár dní máme oficiálně zimu, Vánoce téměř za námi a jelikož si i já dávám trochu oddych od posledních pár týdnů, kdy jsem se ani nezastavila, píši vám tento článek. Ráda bych se s vámi podělila o výsledek z několika podzimních focení. Ti co mě sledují na instagramu už většinu asi viděli, a kdo ne, tak honem začněte, ať to máte z první ruky: ivana_slo

Hned druhý týden v září jsem fotila s Davidem, které za mnou přijel z Ostravy, a jelikož měl požadavek, mě vyfotit na místě, které pro mě něco znamená, bylo mi hned jasné, kde to bude. Fotili jsme asi 3 hodinky u nás u koní. Počasí nám vyšlo nádherně, ale ke konci už začalo být ostřejší slunce. Z focení podle mě vzniklo spoustu krásných fotek, bohužel jsme se s Davidem moc neshodli a každý měl o výsledku jinou představu. Vzešlo z toho tedy tyto fotky, kde už nejsem ani moc uvolněná, a je z nich cítit, že jsem se už necítila moc příjemně. No i to se někdy stává






O měsíc později, na začátku října, jsem měla možnost fotit pro začínající značku BUBU, kterou založili dva cílevědomí kluci. Musím říct, že materiál triček je úžasně příjemnej, ale bohužel se docela páře. Tvar i barvu ale po několika vyprání drží pořád stejnou. Každopádně jsem se zamilovala do jejich pánskýho provedení triček s nápisem Never give up, ty jsou podle mě úplně TOP. Určitě tedy doporučuji jako dárek pro přítele, bráchu nebo třeba kamaráda. Hodí se jak na normální nošení tak i na sport.


Hned o pár dní později jsme se s Tomášem Barčíkem a vizážistkou Aničkou domluvili na focení pro obohacení našeho portfolia. Makeup mi Anička udělala úplně úžasnej a celkově z focení vznikly zas trochu jiné fotky než jsem měla.



Poslední podzimní focení bylo zase pro rozšíření portfólia hlavně pro vizážistku Petru. V plánu bylo udělat z mých dlouhých rovných vlasů úplné prstýnky. Trvalo to i s makeupem více než 4 hodiny a tak jsme ani nestihli venkovní světlo a museli jet k fotografce domů fotit pouze k bílé zdi. Popravdě jsem měla opravdu strach, jak to celé dopadne, ale o to více jsem z fotek překvapená a mám velkou radost z výsledku. Tak co myslíte vy?





Jsem moc ráda, že jsem za podzim zas trochu obohatila mé portfolio, protože skloubit školu a práci je opravdu náročné, tak není moc čas se modelingu věnovat více. Stále mě to však nesmírně baví, protože na chvíli můžete uniknout ze svého světa a schovat se do jakési pomyslné masky, kterou před foťákem máte.
Krásný zbytek roku a do toho nového jen to nejlepší!

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)