Můj soutěžní návrh Art wall

by - února 05, 2017


Ahoj,

v dnešním článku bych vám ráda představila můj grafický návrh, který jsem zpracovala do soutěže pro administrativní budovu Butterfly. V soutěži jsem se bohužel neumístila, a ani nevím, jak vypadaly výherní projekty, což je mi celkem líto.

Téma soutěže bylo navrhnout 4 reprezentační stěny do 2 átrií, které jsou úplně totožné. Každá stěna měla být pojata trochu jinak, ale zároveň je všechny mělo něco propojovat.
Převažujícím materiálem v átriích budovy bude pohledový beton a v určitých částech sklo. Více informací o projektu na www.butterfly-karlin.cz





VYSVĚTLENÍ KONCEPTU NÁVRHU
     Mým záměrem bylo navrhnout všechny čtyři stěny ne pouze pěkné a zajímavé na pohled, ale především takové, aby samy o sobě měly nějaký význam, postavení a aby měly nějaký vliv na všechny, kteří se na ně podívají. Chci, aby něco předávaly jak ráno, kdy všichni ještě rozespalí pospíchají do práce, tak i večer, když se unavení těší domů. Prostě v jakoukoliv část dne. Proto jsem se rozhodla je pojmout motivačně.
     V každé stěně je ztvárněno jedno motivační motto. Všechny tyto motta mají svůj určitý význam v pracovním životě, proto se hodí právě pro administrativní budovu Butterfly.
     Hlavním motivem pro mě bylo právě logo Butterfly a jeho barvy. Pracuji tedy s modrou a šedou. Každé jedno logo, které na zdech je, znázorňují jednoho člověka, ať už je to zaměstnanec nebo návštěvník. Všechny tyto stěny tedy nespojuje pouze téma, ale taky typický prvek (právě to logo), barvy a také materiálové řešení.

MATERIÁLOVÉ ŘEŠENÍ
     Pro všechny návrhy jsem zvolila mléčné sklo co celé výšce i délce stěny. Hlavní motivy pak podle toho, zda jsou ve 2D neb 3D. 2D motiv je pouze samolepící fólie na sklo, 3D motiv by byl odlévaný z akrylátové disperze, eventuálně z epoxidové pryskyřice. Pro podtrhnutí každého motivu bych doprostřed umístila LED světýlko, které ještě více každý
motiv zdůrazní.

1. I CESTA JE CÍL




2. NEJDI S DAVEM



3. VYTVOŘME SPOLEČNĚ NĚCO ÚŽASNÉHO




4. INSPIRUJME SE NAVZÁJEM.




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)