Místa, která bych chtěla letos navštívit

by - února 15, 2017


Ahoj :)
     jste ještě pořád namotivovaní a dodržujete novoroční předsevzetí? Jak už jsem psala v jednom z minulých článků (TADY), já si nedávám předsevzetí novoroční, ale takový nárazový a neupínám se na Nový rok. Jedním z takových mých přání, co jsem si minulé jaro stanovila bylo poznat trochu více Prahu, což se mi povedlo a dokonce jsem navštívila i další místa, kam jsem se chtěla jet jednou podívat (viz článek TADY). Teď už se mi nahromadilo dalších pár míst, kam chci letos jít. Jedná se především o místa v Praze, na některých jsem už dokonce byla, ale ráda bych se na mě podívala znova. Miluju totiž výhledy, a obzvlášť na Prahu.

  • Menší tůra u Prokopského údolí a odtud na Dívčí hrady
  • Zámek Hluboká
  • Daliborka u zlaté uličky v Praze ✓
  • Valdštejnský palác v Praze  - jeho zahrady
  • Masarykova vyhlídka v Praze
  • Žižkovská věž
  • Hostivařská přehrada ✓ 
  • Divoká Šárka - tam už se chystám víc jak půl roku ✓
     Určitě mi ještě nějaký místa přibudou, píšu si je tak průběžně, tak vás pak zase můžu informovat, co už jsem splnila a co jsem si přidala na můj seznam :)


     A jako cíle, které nepatří mezi "cestování" mám naučit se psát všemi 10. Začala jsem už po Vánocích, ale přes zkouškový jsem tomu zas tolik nedávala. Každopádně už píšu střední řadu a už se z toho dá poskládat pár slov. Takže dopisuju článek a jdu trénovat!

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)