Várka fotek, co se mi tu nahromadily

by - srpna 08, 2015

Ahoj!
Rozhodla jsem se vám udělat takový "článek" víceméně jen z fotek, co se mi tady za celou dobu nahromadily. Není jich zas tak moc, tak se nebojte. Zítra odjíždím na pár dní do Itálie, tak snad potom budu mít taky nějaké slunečné a prázdninové fotky, abych všem v Česku to počasí nezáviděla :D
Mám naplánované i video, ale prostě programy na jejich úpravu se mnou nekomunikují. Fakt nechápu proč.

Ještě jsem vám chtěla říct, že jsem včera začala sledovat na youtubku hru Life is Strange, nejdříve na kanále Jirky Krále, ale tak mě to zaujalo, že jsem musela začít sledovat hraní Thomase, který je dost dopředu. Je to fakt jak nějaká droga. :D


Queen Mary 2


Liverpool Cathedral





V Poundlandu nemají moc výběr teda :/

Tohle je fotka z takového pěkného obchůdku se "suvenýry", spíš tam jsou ale takový balíčky s různýma oříškama, čokoládama, čokoládovýma tyčinkama a tak, konečně někdo pochopil, že něco na chuť je ten nejlepší dárek :D

Tohle je fotka z obchodu pro podnikatele a speciální zákazníky, kteří nakupují v velkém. Vidíte ty tmavé dorty? To jsou Fudge caky :´( Všechny bych si je klidně vzala domů :D

Zmrzlina, za asi libru padesát, ale jaká porce? Byla výborná, ale najedla by se jí celá rodina. Normálně úplně plný kelímek asi 0,3l. Docela dost mě pak bolelo břicho :D

//

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)