MILÁNO/3

by - května 31, 2018


Ahoj! Po delší odmlce přidávám posledních pár střípků z mého pobytu v Miláně. Je fakt ostuda, že jsem je nedokázala přidat dříve, ale školní povinnosti a práce mi vzali veškerý čas a jelikož jsem dělala bakalářskou práci, snažila jsem se jí věnovat co nejvíc času. Teď už mám však "volno"! Hurááá! Zkouškový jsem stihla rychleji, než jsem čekala a bakalářka je taky odevzdaná. Jelikož naše bakalářská práce není žádná práce typu delší seminárky nebo nějakého výzkumu, ale vypracování studie rodinného domu a k tomu několik technických výkresů, odevzdáním to nekončilo a musíme ještě udělat model našeho návrhu a plachtu, která se bude vyvěšovat ve škole (taková výstava bakalářských a ateliérových prací). Tu plachtu pak budeme mít u sebe při obhajobách. Brzy vám tu moji práci představím, ale tento článek je ještě v duchu moderní architektury v Miláně. 
Vzniká tam moderní čtvrť, nebo spíš už je skoro hotová, jen jí tam chybí velký veřejný park, který se stále dodělává. Jeli jsme sem až poslední den před cestou na letiště a jsem ráda, že jsme to nakonec nevynechali a já stihla krátkou procházku po hlavních uličkách téhle čtvrti.





 Ty jeřáby na balkónech prý slouží k obstarávání zeleně, která roste na balkonech. Z dálky to tak nevypadá, ale jsou tam stromy třeba přes dvě patra a kdyby se starost o ně nechala na obyvatelích, pravděpodobně by během pár let či měsíců budova ztratila původní myšlenku.


 PŘEDCHOZÍ ČLÁNKY:
MILÁNO/1
MILÁNO/2




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)