Když jsem si odskočila k focení

by - června 19, 2018


Ahoj, došlo mi, že jsem vám sem pěkně dlouho nedala žádný fotky z focení. Fotím poslední dobou už jen opravdu málokdy, protože škola a práce mi berou veškerý čas, ale přeci jen párkrát za rok se s někým na něčem domluvím.
Tomu se tak stalo i ze začátku tohoto roku, kdy jsme byli s Tomášem Hlaváčem domluveni na focení se světýlkama. Ten den byla dost velká zima, bylo taky začátek února, kdo by to čekal.
Můj outfit byl jeden z mých nejoblíbenějších a to pouze sukně, silonky a tenká halenka. Po necelé hodině jsem už tedy úplně mrzla a nejhezčí fotky tedy vznikly z toho začátku, než jsme se světýlky mohli začít fotit.
Z fotek mám ale velkou radost, dopadly nad očekávání dobře. Jak se líbí vám?












You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)